مزایای استفاده از تجهیزات وال هنگ
اجراکننده تاسیسات و لوله کشی ساختمان
مجری انواع لوله کشی (آب وفاضلاب,موتورخانه,گرمایش از کف,شوفاژ,و...)./رفع هرگونه نم درساختمان و بنایی
  • مدیریت بهتر فضا: با شرح یک مثال صحبت را آغاز می‌کنیم. یک توالت فرنگی معمولی را در نظر بگیرید که باید درون سرویس بهداشتی یا حمام نصب شود. این توالت فرنگی دارای فلاش تانک، شیلنگ، پایه و شیر پرکن است که هر کدام به تنهایی فضای زیادی را به همراه کاسه توالت به خود اختصاص می‌دهند. در مقایسه با یک توالت فرنگی معمولی یک توالت فرنگی وال هنگ را جایگزین کنید. نه تنها در این حالت پایه و فلاش تانک به درون دیوار منتقل می‌شوند، بلکه دیگر شیر پرکن و شیلنگ نیز از نمای شما حذف می‌شود. این تنها یک نمونه از تغییرات حاصل از تجهیزات وال هنگ بود. تصور کنید تنها با حذف فلاش تانک‌های مربوط به توالت فرنگی و ایرانی، لوله‌کشی‌های روکار، نگهدارنده‌ی دوش حمام و پایه‌های روشویی چقدر می‌توان به باز شدن فضای سرویس بهداشتی و حمام شما کمک کرد و زیبایی به آن محل بخشید.
  • استحکام و مقاومت بالاتر: تجهیزات و لوله‌کشی‌های معمولی روی پایه نصب یا با استفاده از پیچ به دیوار متصل می‌شوند. برخلاف چیزی که از تفاوت ظاهر سرویس‌های معمولی و وال هنگ ممکن است به چشم بیاید، تجهیزات معمولی بسیار ضعیف‌تر هستند. تجهیزات وال هنگ به دلیل اینکه از کل محیط دیوار، و نه یک پایه، به عنوان تکیه گاه استفاده می‌کنند مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و تکانش دارند.
  • کاهش صدای مزاحم: احتمالا تا به حال برای شما هم پیش آمده هنگام مهمان‌داری یا سکوت در خانه متوجه شده باشید سرویس بهداشتی چه صدای زیادی تولید می‌کند. این سر و صدای زیاد به خصوص هنگامی که کسی قصد استفاده از فلاش تانک را دارد به اوج خود می‌رسد. یکی از مزیت‌های اصلی وال هنگ‌ها استفاده از فلاش تانک توکار است. استفاده از تجهیزات توکار و عبور لوله‌های آب از درون دیوارها و همچنین فلاش تانک توکار در توالت وال هنگ باعث می‌شود صدای عبور آب هنگام استفاده از آن‌ها به کمترین میزان خود برسد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط نویسنده وبلاگ

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 49
بازدید کل : 427997
تعداد مطالب : 549
تعداد نظرات : 44
تعداد آنلاین : 1